Narazie tylko kilka mnożników. O co chodzi?? Jak chcesz stworzyć postać, ale nie wiesz ile będzie miała ki i wogule to ja tu umieszczam małą ściągę, od razu dementując niepoprawne informacje z DB4EVER: "Goku: 300,000 Goku Kaioken x10: 3,000,000 Goku Kaioken x20: 6,000,000 Super Saiya-jin Goku: 15,000,000 " Jest to kawałek "ich" wykazu sił. jak widać, SSj dał goku siłę 50krotnie większą niż normalnie, a teraz: "Chibi Trunks: 35,000,000 Goten: 30,000,000 Super Saiya-jin Chibi Trunks: 95,000,000 Super Saiya-jin Goten: 90,000,000" ? Siła razy 3?? razy 2,71428571...??? WTF?? Dopiero po tym uznałem to co tam mają za kit i szajs i postanowiłem znaleźć ten prawdziwy wykaz. Ale dobra, wracamy do mnożników
Podstawowym mnożnikiem jest SSj Wynosi on *5 i tu nasuwa się pytanie na które już odpowiedziałem wcześniej gdzieśtam "to czemu kaioken nie jest lepszy??" wyjaśniam 2 raz: bo jak dostaniesh hita to kaioken sie wyłącza, a SSj nie, pozatym SSj daje też dużo speeda i nie jesteś po nim zmęczony jak po kaiokenie. A w walce z Freezerem Goku miał 1,500,000 a dopiero jak się pożądnie wkurzył to miał 3,000,000 w trakcie przemiany.. tak więc SSj to *5 + 50% speeda i "trochę więcej odporności"
Dalej mamy Ultra Super Sayajin i USSj2 Jest to bardziej power up niż forma, ale i tak się liczy. USSj może osiągnąć osoba bardzo ciężko i długo trenująca z SSj. Jest to poświęcenie swojej prędkości na rzecz ki. Wykorzystali ją Vegeta i Trunks, ale bez Speeda nie mieli szans. Ciekawa jest sprawa z Trunksem, ponieważ osiągnał on większego power upa od starego. Stało się to po tym jak Cell najebał Vegecie. Był aż o 50% wolniejszy(czyli speed na normalu), ale dostał większego power upa. Ostatnio pod wpływem weny twórczej wymyśliłem że ilość dodanej ki jest proporcjonalna do straconego speeda.
Mnożniki to: ZASZŁY ZMIANY!! USSj poziom 1szy: normal*8, -30%speeda USSj poziom 2gi: normal*10 - 50% speeda
Ok, dalej mamy LSSj, czyli USSj3, dziwna forma osiągnięta przez Brollyiego.Nie dość że miąchy rosną, to jeszcze speed Mnożnik: SSj *2 + 10% speeda i odporność na ból
Super Sayajin 2 to forma osiągana podobnie jak SSj, ale daje mniejszego(ale zawsze) kopa. Co do mnożników, to Gohan osiągnął coś jakby "True" SSj2, ponieważ jako jedyny osiągnął go przez wkurwa. Tak więc: SSj * 1,64 + 25% speeda True: SSj *2 +35% speeda, czyli nawet lepiej niż LSSj!
Super Sayajin 3 to forma osiągana tylko porzez trening, lub tak zwaną " perfect fusion dance", co wyjaśniało czemu w Af miał być Gogeta SSj3(chociaż i tak nie wiem po co) albo jak gotenks mógł mieć SSj3. Też jest to jedyna forma która jest ograniczona czasowo, ponieważ szybko zużywa energię Forma daje jeszcze mniejszego kopa, ale za to dużo speeda A więc: SSj2 * 1,36 + 40% speeda
No i ostatni poziom SSj, SSj4 Jest to najpotężniejsza potęga do potęgi. Działa lepiej niż SSj3 bo nie zużywa energii, energia też szybciej się odnawia, co wydłuża czas walki.Do osiągnięcia wystarczył tylko poziom SSj2. Osiągnął ją tylko Goku, Vegeta dzięki wynalazkom, tak więc jest dla niego odpowiednio mniejszy mnożnik.
Goku: SSj2* 3,4394+ 70% speeda Vegeta: SSj2* 3,15 + 65% speeda --------------------------------- To były poziomy SSj, teraz czas na inne.
Normal aura1- Jest to stopień z DB i początku DBZ. Pozwala wyzwolić trochę swojej energii na zewnątrz ciała, przez co wojownik trochę paruje. Nie dodaje to energii, ale pozwala to szybciej ładować swoją i lepiej ją manipulować.
Normal aura2- Działa jak 1, ale wyzwala na zewnątrz dużo więcej energii w kolorze białym. Powszechnie używana przez Sayanów, z ludzi nauczył się jej tylko Tien, kiedy walił w Cella Neo Tri Beama. Mnożnik * 1,05
Normal aura3- różni się od 2 kolorem( niebiesko biały), jest bardzo gęsta i szybko paruje. Nauczyli, a raczej odkryli ją Gohan i Krillin przy pomocy Wodza nameczan. Nie wiem ile daje i czy można jej używać po wyłączeniu.
Majin: Jest to wyzwolenie zła w postaci czystej siły. Nie można technicznie powiedzieć ile daje do ki, ale przy vegecie przyznajemy +115,000,000
Mystic: jest to stopień nadawany przez king kai. Może się nim szczycić tylko bardzo zasłużony wybraniec, np. Gohan :D. Nie dość, żę mnożnik wnosi *1,8 do każdego poziomu, to jeszcze daje nieskończony poziom mocy(w sensie, że kamehamy nie męczą).
Kaioken: jest to technika pozwalająca utrzymać i wykorzystać większą siłę niż posiada właściciel. Można jej też użyć do obrony. Nie daje to jednak szybkości, a pozatym po otrzymaniu obrażeń wyłącza się, oczywiście nie licząc zmęczenia po użyciu. Goku zdołał użyć kaiokena* 20, co z resztą pomogło mu otrzymać SSj, ale mniejsza o to.
FUZJE: Fusion Dance: najpopularniejsza technika scalania poprzez dość żałosny taniec. jeśli jedna osoba pomyli się w układzie rąk fuzja nie udaje się, a raczej tworzy się niesamowicie słaby wojownik. Przy dobrym tańcu siła postaci sumuje się, ale wysuwają się w niej najgorsze cechy osobowości danych postaci. Jest też tak zwany "perfect fusion dance" który polega na złączeniu się 2wojowników o tej samej sile, bądź niewielkich różnicach[np.Goten12mln,Trunks12,5mln] lub większych, przy większych ilościach ki[Goku ssj4 1804mln,Vegeta ssj4 1808mln] Gwarantują one scalenie i pomnożenie siły razy 2. do tego dochodzi podwojona prędkość jak w pierwszej fuzji. Scalenie trwa 30min, chyba że postać zużyje dużo energii.
Siła wojownika1 + Siła wojownika2 +100%speeda lub (Siła wojownika1 + Siła wojownika2)*2 +100%speeda
Potara rings: Fuzja poprzez założenie kolczyków bogów. Gwarantuje olbrzymi przyrost prędkości, i dość dużą siłe, ale niestety fuzja trwa do końca życia.
Siła wojownika1 *2 +Siła wojownika2 *2 + 150%speeda
Asymilacja Nameczan: Jest to oddanie własnej duszy przez Nameczanina drugiemu, co daje przeogromny poziom energii drugiej istocie, zabijając pierwszą. Poziomy mocy muszą być baardzo podobne i obydwaj nameczanie muszą być wojownikami Tak postąpił Nail, i było to bardzo słuszne, ponieważ bez tego i tak by umarł, a Picollo nigdy w życiu nie miałby ponad 20milionów ki.
(Siła 1Nameczanina + Siła 2Nameczanina) * 20 (!)
Była też Fuzja Picolla z Wszechmogącym, działa jak SSj, tyle że na zawsze
Techniki walki: ale bez opisów, podam też ile ki może zawierać dana technika:
Ki Blast: do maxa lub :15 przy dużej ilości(30->100) może zawierać ile chcesz.
Kamehameha: *1,3, może zawierać do 276,900,000 Kaioken Kamehameha: *1,3 może zawierać do 1,664,000,000 Super Kamehameha: *1,35 może zawierać do 927,846,400 Angry Kamehameha: *1,35 może zawierać do 138,450,000 Final Kamehameha: *1,69 może zawierać do 3,306,500,000 Ten Times Kamehameha: *1,3 może zawierać do ok. 2,769,000,000 Big Bang Kamehameha: *0,64 może zawierać do 4,696,900,000 100*BigBang Kamehameha: *1,34 może zawierać do 9,683,099,000
Gallic Gun: *1,34 może zawierać do 98,490,000 Super Gallic Gun: *1,34 może zawierać do 938,000,000 Dirty Fireworks: *1,42 może zawierać do 2,000,000 Big Bang Attack: *1,64 może zawierać do 941,360,000 Big Bang Flash: :gora: Final Flash: *1,8 może zawierać do 2,248,000,000 BIg Bang Final Flash: *1,8 może zawierać do 1,152,000,000 Flash Shine: *2,24 może zawierać do 4,049,920,000 Final Shine Attack: *1,4 może zawierać do 2,531,200,000 Rings of Vega: *1,1 mogą zawierać do 42,900,000(do 10 naraz) Vega Shine: *1,1 może zawierać do 418,000,000
Soul Punisher: *1,25 może zawierać do 1,600,000,000
Super Explode Kick: *3,33 może zawierać do 470,000,000 Hyper rolling Punch: *4,02 może zawierać do 490,000,000 Gallactic Donut: *1,48 może zawierać do 760,000,000 Super Ghost Kamikadze: *1,67 może zawierać do 1,170,000,000
Masenko: *1,2 może zawierać do 408,000,000 Bakurikimacha: *1,4 może zawierać do 380,500,000 Demon ray: *1,47 może zawierać do 355,800,000 Light Granade: * 1,67 może zawierać do 400,800,000 HellZone Granades: *1,77 mogą zawierać do 53,100,000(do 8 naraz) Spirit Ball: *2 może zawierać do 1,000,000 Dodonpa: *1,10 może zawierać do 1,000,000 Ki Cannon: *1,15 może zawierać do 1,000,000 Kaskoudan: *1,5 może zawierać do 1,000,000 Burning Attack: *1,53 może zawierać do 317,475,000 (Mirai) Buster Cannon: *1,46 może zawierać do 371,132,000 (Normal) Finish Buster: *1,68 może zawierać do 427,056,000 Heat Dome Attack: *1,69 może zawierać do 450,000,000 Big Tree Cannon: *1,3 może zawierać do 857,064,000 Ereaser Blaster: *1,15 może zawierać do 820,500,000 Omega Blaster: *1,55 może zawierać do 1,819,950,000
Death Beam: *1,28 może zawierać do 1,000,000,000 Death Ball: *1,36 może zawierać do 1,000,000,000
|